Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the astra-addon domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client31/web57/web/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time függvény helytelenül került meghívásra. A(z) astra domain fordításának betöltése túl korán indult el. Ez általában azt jelzi, hogy a beépülő modulban vagy témában lévő kódok túl korán futnak le. A fordításokat a init műveletnél vagy később kell betölteni. Bővebb információ a Hibakeresés a WordPress-ben helyen. (Ez az üzenet a 6.7.0 verzióban került hozzáadásra.) in /var/www/clients/client31/web57/web/wp-includes/functions.php on line 6121
Vedd a hazait! Védd a hazait! Magyar munkahelyeket is megmenthetsz! | caola.hu

- Hírek és érdekességek a Caola világából -

vedd a hazait vedd a hazait magyar munkahelyeket is megmenthetsz 001
caola logo white 01

Vedd a hazait ! Védd a hazait ! Magyar munkahelyeket is megmenthetsz

Caola a Caosept márkával csatlakozott a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalomhoz, mely márciusban indult és most ősszel új TV kampánnyal folytatódott. A mozgalom az itthon előállított
termékek vásárlására, így a hazai munkahelyek megőrzésére hívja fel a figyelmet. A reklámok, így a Caola reklámfilmje is azt üzeni, hogy sok mindenben különbözünk, de vannak dolgok, amiről ugyanazt gondoljuk. A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése, a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető Magyar Termék Nonprofit Kft. március végén indította el Vedd a hazait! Védd a hazait mozgalmat, amelyhez az őszi kampányban húsz társaság csatlakozott. Ezeknek a cégeknek a reklámfilmje látható a TV2 csatornákon, november elejétől hat héten át. A Caola azért csatlakozott a programhoz, mert régi magyar márkaként és 100%-ban magyar tulajdonú cégként fontosnak tartja, hogy ilyen nehéz helyzetben még a kézfertőtlenítő vásárlásakor is az jusson eszébe a vásárlóknak, hogy magyar termék megvásárlásával, egy másik magyar munkavállaló munkahelyének megtartásához járul hozzá. Még az ilyen aprónak tűnő vásárlási döntések is nagy súllyal bírnak.

Ez a mozgalom jóval több, mint egy cég, amelynek a magyar gyártója a csomagoláson szerepel, a termék mögött dolgozók és hazai alapanyag beszállító partnereink is állnak, így a Caosept vásárló sok magyar család megélhetéséhez is hozzájárul, amikor hazai áru vásárlása mellett dönt.

A Caola reklámfilmje ezen a linken látható:

Oszd meg az ismerőseiddel
Hírek és érdekességek a CAOLA világából
Scroll to Top